SEO: Hoger in Google
Wij verslaan jouw concurrenten
zodat jij meer bezoekers krijgtklanten krijgtgeld verdient
Ben je net gestart met een website?
Heb je al een website, maar daalt je verkeer en omzet?
Of wil je juist doorgroeien met je bedrijf?
We snappen het: je moet gevonden worden door mensen die op zoek zijn naar jouw aanbod.
Je kunt adverteren, maar de kosten per klik lopen snel op en vreet aan je marge.
Stel je nu voor:
Iedere dag van het jaar staat jouw website vooraan in de virtuele winkelstraat die Google Zoeken heet. Duizenden mensen bekijken je, op zoek naar een oplossing voor hun probleem.
Dat betekent: meer bezoekers, meer aanvragen of verkopen en dus meer geld op je rekening.
Of je nu een slimme ZZP-er bent, een lokaal bedrijf of een nationale marktleider: ontdek hier hoe je met SEO één van de meest kosteneffectieve marketingtools in handen krijgt.
Wat is SEO?
Meer, betere en gratis bezoekers van zoekmachines
SEO staat voor Search Engine Optimization. In gewoon Nederlands: zoekmachine optimalisatie.
SEO is alles wat mensen en technologie doen om de factoren te beïnvloeden die zoekmachines gebruiken om de zoekresultaten in te delen.
Het doel van SEO is om meer en betere bezoekers te krijgen uit de gratis resultaten van zoekmachines als Google en Bing.
SEO is soms net Rocket Science
Als iemand zoekt op een zoekterm gaat Google razendsnel kijken welke pagina daar het beste bij past.
Google gebruikt daarvoor meer dan 200 factoren.
Deze factoren verbeteren noemen we optimaliseren.
Je hebt daarmee indirect invloed op de positie waarop je website in de zoekresultaten van zoekmachines getoond worden.
SEO-factoren zijn onder te verdelen in 3 categorieën:
- Techniek: (o.a.) indexatie, snelheid en veiligheid
- Content: teksten, afbeeldingen, audio en video
- Links: autoriteit door aanbevelingen van andere kwalitatieve websites
Hoe beter je deze 3 onderdelen van SEO voor elkaar hebt, hoe hoger je met je pagina’s te vinden bent in de zoekresultaten.
Meer dan 250 klanten gingen je voor
Heb je klanten die in Google zoeken naar hun probleem of naar jouw oplossing? Dan heb je SEO nodig, net als deze bedrijven en organisaties.
Mado van der Kamp, Rioolontstoppingsbrigade
De verbetering van de posities is ook echt merkbaar, de telefoon gaat zeer regelmatig, en dat nog steeds zonder inzet van Adwords.
Feit is, dat ik zonder inzet van Adwords al best lekker door kan draaien op de site, en je bent de eerste die dat voor elkaar krijgt. Betekent voor mij dat je echt doet wat je belooft, en het wordt gaandeweg alleen maar beter.
Waarom SEO?
Beter zichtbaar = meer verkeer = meer omzet
Simpel gezegd: SEO zorgt voor gratis verkeer naar je website en meer geld op je rekening.
Twee op de drie mensen zoeken eerst in Google voordat ze een product of dienst aanschaffen.
Google is veruit de populairste zoekmachine op internet met een marktaandeel van rond de 95% van alle zoekopdrachten in Nederland.
Pagina’s die hoog staan in Google krijgen veel extra verkeer. Die bezoekers zijn bovendien actief op zoek.
Dat is wel wat anders dan bij reclame die mensen ongevraagd onderbreekt voor boodschappen die ze niet willen horen. SEO is niet irritant, maar juist behulpzaam.
“Een geoptimaliseerde website is als een verkoper die 24 uur per dag, 7 dagen in de week aan het werk is. Zonder koffiepauze en altijd fluitend.”
SEO blijft van jou
Een investering in SEO is gunstig voor de langere termijn. Als je adverteert ben je snel zichtbaar, maar als je stopt met adverteren ben je ook direct niet meer zichtbaar.
De werkzaamheden van SEO, zoals technische verbeteringen, goede teksten en links naar je website, blijven van jou. Je plukt er dus ook lang de vruchten van.
SEO is daarom een erg effectieve manier om zonder advertentiekosten bezoekers aan te trekken die je op je website wilt hebben.
Een geoptimaliseerde website is als een verkoper die 24 uur per dag, 7 dagen in de week aan het werk is. Zonder koffiepauze en altijd fluitend.
Een goede positie in Google is alleen niet per definitie permanent.
Zoekmachine optimalisatie is een competitief werkveld. Daarom is SEO een doorlopend proces en niet een eenmalige checklist.
Je concurrenten willen je tenslotte ook inhalen. Langdurig stilstaan met je SEO is daarom vaak achteruitgang.
Hoe gaan we jouw SEO verbeteren?
Wat maakt ons uniek?
Een specialist voor wat jij nodig hebt
Wij zorgen ervoor dat jouw website het wint van je concurrenten door met een doordacht plan aandacht te geven aan techniek, je content én je links.
Voor deze gouden combinatie heb je een team van professionals nodig. Een team dat al jaren op elkaar is ingespeeld.
Voor ieder onderdeel hebben we daarom een eigen afdeling met specialisten. Je kunt toegang krijgen tot dat team en maandelijks opzeggen als het niet meer nodig is.
Denk je nu: “Heb ik dat allemaal nodig?“
Dat hangt af van jouw situatie. Blijkt je techniek bijvoorbeeld al in orde? Dan gaan we meteen door naar je content en je links.
““We hebben in ruim 10 jaar een systeem ontwikkeld waarmee we aantoonbaar resultaat halen.””
Een bewezen systeem
We hebben in ruim 10 jaar een systeem ontwikkeld waarmee we aantoonbaar resultaat halen. Voor verhuizers en webshops en voor ZZP-ers en internationale organisaties.
Naast een uitgebreide Site Audit voor de techniek, het meest diepgaande zoekwoord onderzoek dat je ooit zult vinden, en overtuigende copywriting technieken, hebben we met veel zorg een unieke linkbuilding aanpak ontwikkeld.
Die bestaat uit 5 verschillende strategieën onderverdeeld in tientallen tactieken. Dat is veel uitgebreider dan bij de meeste partijen die linkbuilding aanbieden. Die passen meestal slechts 2 of 3 tactieken toe. Onze extra linkbuilding tactieken zijn namelijk niet voor beginners.
Wij geloven sterk in deze aanpak, omdat we hiermee vrijwel iedere klant aan kwalitatieve links kunnen helpen. En als je techniek en content goed zijn, maken links het verschil om je concurrentie voorbij te gaan.
Wij doen het anders
Bob, Onbezorgd Ontslag
Er zijn gigantisch veel marketingbureaus die je de hele wereld beloven. Wat ik zocht in een marketingbureau was een oprechte passie voor online marketing, in het bijzonder SEO. Maar ja, wist ik veel welk bureau te vertrouwen was…
Via een bekende copywriter kwam ik in contact met Nils, de eigenaar. Ik had namelijk gehoord dat er een klant van Sky Internet Marketing was gestopt met SEO vanwege te veel nieuwe leads. Dat luxeprobleem wil ik ook wel.
Na een telefoongesprek van een uur over zijn passie (SEO) en mijn onderneming was ik om; dit is een échte SEO-specialist. En een sympathieke gast.
Na een zoekwoorden-onderzoek is het hechte team van Sky Internet Marketing aan de slag gegaan met SEO. En dan met name de focus op linkbuilding. Wat ik fijn vind zijn de korte communicatielijnen en dat het team meedenkt en to-the point is.
Ik zie de samenwerking als een verstandige investering in de toekomst van mijn online vindbaarheid. Ik gebruik naast het SEO-abonnement ook de strippenkaart om snelle wijzigingen door te laten voeren aan mijn website.
De samenwerking met Sky Internet Marketing ervaar ik als vlot, deskundig, realistisch en bovenal vertrouwd. En dat is bijzonder in een markt die dus bomvol zit met onrealistische beloftes.
Meer dan een paar SEO-tools
Zinvol advies dat waarde oplevert
Een SEO-tool geeft tientallen tot honderden aanbevelingen. De meeste van die aanbevelingen hebben weinig tot geen invloed op je zichtbaarheid. Voor het vinden van de zaken die je SEO écht verder helpen heb je expertise en ervaring nodig.
De expertise krijg je door tienduizenden uren te lezen over SEO. Je moet op de hoogte blijven van alle veranderingen in deze snel bewegende wereld. Voor de één saaie kost, ons kun je er bij de WK-finale Nederland – België voor weghalen.
Ervaring krijg je door aan vele websites voor klanten te werken. We houden goed bij wat werkt en wat niet. Daardoor weten we de zin van de onzin te onderscheiden.
Je krijgt dus geen standaard gratis rapport, maar echt concrete adviezen die het waard zijn om aan te pakken. Optimalisatie verdient zichzelf snel terug.
“Een schat aan informatie, waar je normaal gesproken geen toegang toe hebt via Google.”
Waardevolle data zonder extra kosten
Via ons profiteer je van tools die we gebruiken om inzicht te krijgen in accurate zoekopdrachten en in geschat maandelijks zoekvolume en verkeer. Voor één site peperduur, bij ons bij de prijs inbegrepen.
Concreet betekent dat: gedetailleerde informatie over 19,8 miljard zoektermen, 254 miljard geïndexeerde pagina’s en 3,4 triljard links. Een schat aan informatie, waar je normaal gesproken geen toegang toe hebt.
Wat heb je daar aan?
Inzicht in nieuwe kansen en zien wat concurrerende websites doen. Met die informatie kun je de concurrentie inhalen of zelfs een stap voor zijn.
Tim Hazekamp, De Nationale Franchise Gids B.V.
Bedankt voor de analyse, heb hem net doorgenomen en ik moet zeggen wow, wat een detail en duidelijke beschrijvingen met direct ook de gehele overzichten van waar het mis gaat. Dit zijn we nog niet eerder tegengekomen en is super nuttig.
Jouw investering in SEO
SEO is geen eenmalig project, maar een proces.
Eén ding staat vast: je komt constant veranderingen tegen. De markt verandert, net als je concurrenten en het algoritme van Google.
Ook jouw eigen site verandert voortdurend, met nieuwe pagina’s, content en software.
Daarom bieden wij SEO aan voor een vast bedrag per maand, als een maandelijkse service.
En maak je geen zorgen: je kunt elke maand opzeggen.
Meest gekozen | ||||
---|---|---|---|---|
Maandelijks opzegbaar i | ||||
Basis | Gevorderd | Premium | Hyper | |
Prijs per maand in euro exclusief btw |
500 | 950 | 1350 | 2250 |
Opstarttarief in euro i | 500 | 0 | 0 | 0 |
Concurrentie i | Laag | Gemiddeld | Hoog | Zeer hoog |
Aanbeveling o.b.v. omzet i | 0 – 100.000 | 100.000 – 500.000 | 500.000 – 1.000.000 | 1.000.000+ |
Aantal uur i | 5 | 10 | 15 | 25 |
Website analytics i | ||||
Technische analyses i | ||||
Website optimalisatie i | ||||
Zoektermen onderzoek i | ||||
Content optimaliseren i | ||||
Content schrijven i | ||||
Linkbuilding i | ||||
Advies en training i | ||||
Rapportage i | ||||
|
||||
Maandelijks opzegbaar i | |
Prijs per maand in euro exclusief btw |
500 |
Opstarttarief in euro i | 500 |
Concurrentie i | Laag |
Aanbeveling o.b.v. omzet i | 0 – 100.000 |
Aantal uur i | 5 |
Website analytics i | |
Technische analyses i | |
Website optimalisatie i | |
Zoektermen onderzoek i | |
Content optimaliseren i | |
Content schrijven i |
|
Linkbuilding i | |
Advies en training i | |
Rapportage i | |
Maandelijks opzegbaar i | |
Prijs per maand in euro exclusief btw |
950 |
Concurrentie i | Gemiddeld |
Aanbeveling o.b.v. omzet i | 100.000 – 500.000 |
Aantal uur i | 10 |
Website analytics i | |
Technische analyses i | |
Website optimalisatie i | |
Zoektermen onderzoek i | |
Content optimaliseren i | |
Content schrijven i |
|
Linkbuilding i | |
Advies en training i | |
Rapportage i | |
Maandelijks opzegbaar i | |
Prijs per maand in euro exclusief btw |
1350 |
Concurrentie i | Uitdagend |
Aanbeveling o.b.v. omzet i | 500.000 – 1.000.000 |
Aantal uur i | 15 |
Website analytics i | |
Technische analyses i | |
Website optimalisatie i | |
Zoektermen onderzoek i | |
Content optimaliseren i | |
Content schrijven i |
|
Linkbuilding i | |
Advies en training i | |
Rapportage i | |
Maandelijks opzegbaar i | |
Prijs per maand in euro exclusief btw |
2250 |
Concurrentie i | Zeer uitdagend |
Aanbeveling o.b.v. omzet i | 1.000.000+ |
Aantal uur i | 25 |
Website analytics i | |
Technische analyses i | |
Website optimalisatie i | |
Zoektermen onderzoek i | |
Content optimaliseren i | |
Content schrijven i |
|
Linkbuilding i | |
Advies en training i | |
Rapportage i | |
Welk SEO pakket?
Welk SEO pakket je neemt hangt af van:
- de huidige staat van je SEO
- het aantal zoektermen
- concurrentie op de zoektermen
- hoe snel je hoger wilt in Google
Hoe meer er aan SEO moet gebeuren, hoe meer uren je nodig hebt.
Als er SEO taken staan die al gedaan zijn dan richten wij ons op andere zaken die nodig zijn. Wij houden ook niet van dubbel werk.
Als je taken ziet die je zelf wilt doen, eventueel met onze begeleiding, dan is dat natuurlijk mogelijk.
Wil je advies over welk pakket het beste bij jouw wensen past? Vraag een gratis SEO scan aan of neem contact op.
Michel Bakkenes, Marketing manager Hypotheek.nl en Hypotheekadvies.nl
Top team van SEO specialisten!
Wat voor resultaat kun je verwachten?
We laten de cijfers spreken
Onze aanpak zorgt voor aantoonbare resultaten. Daarom krijg je van ons een eigen dashboard met statistieken over onder meer je websitebezoekers en conversies.
Ook houden we wekelijks de posities voor de belangrijkste zoektermen bij en krijg je iedere maand een overzicht van de geplaatste links.
Hoe lang het duurt voordat je resultaat hebt verschilt per website en zelfs per zoekterm. We geven je hierover graag een realistische inschatting.
Je posities worden ook bepaald door externe factoren, zoals concurrenten en wijzigingen in het algoritme. Daar hebben we geen invloed op.
Daarom richten wij ons op waar we wel invloed op hebben. Als we dat proces blijven volgen, dan volgt ook het resultaat.
Zo hebben we dat ook gedaan bij onder meer
Peter van der Maat, Woordvoerders Etc.
Zo maar een paar feiten. Google ‘mediatraining’ en je ziet dat Woordvoerders Etc. op de eerste positie staat. Nog geen jaar geleden bungelden we onderaan, op pagina 117 of zo. In de tussentijd bouwden Nils en zijn team een nieuwe website, deden ze aan linkbuilding en zetten ze een Adwords-campagne op. Need I say more?
Misschien dit nog: de omzet is meer dan verdubbeld – toch ook niet echt onbelangrijk.
Hoe lang duurt het voordat SEO resultaat geeft?
Het hangt er van af…
95% van de pagina’s op internet staat niet in de top 10 van Google. Dat komt omdat voor veel pagina’s geen SEO wordt gedaan.
Maar hoe lang duurt het om SEO resultaten te zien, als je er wel actief mee bezig bent?
Voor ranken in Google staat geen vaste tijd. Zo kun je zelfs in en dag al ranken, maar het kan ook zomaar 12 maanden duren. Dat hangt af van hoe jouw pagina zicht verhoudt ten opzichte van de concurrentie.
In het kort hangt het af van:
- De technische staat van de pagina
- De kwaliteit van de content
- De links die naar jouw pagina gaan
- De autoriteit van je domein
Hoe meer tijd je besteed om deze factoren te verbeteren, hoe sneller je hoger in Google komt.
Resultaat zien voor SEO is net als het laten groeien van een plant.
Je zorgt voor de juiste grond, water en zonlicht. In het begin zie je nog niet veel, maar op termijn wordt de plant steeds groter.
Zo is het ook met je website. Werk aan de juiste groeiomstandigheden en je bezoekersaantallen en conversies stijgen als gevolg.
“Zo bereik je sneller resultaat dan wanneer je de aanval inzet op meerdere fronten tegelijk.”
Focus op waar je invloed op hebt
Ook raden wij vaak aan om te concentreren op enkele of soms zelfs 1 pagina. Zo bereik je sneller resultaat dan wanneer je de aanval inzet op meerdere fronten tegelijk.
Als SEO-specialist heb je geen directe invloed op het algoritme van Google en de concurrentie. Daarom is het belangrijk een proces te volgen die bewezen resultaat geeft. Door te concentreren op de factoren waar je wel invloed op hebt, haal je op termijn vrijwel altijd resultaat.
Het is belangrijk om een goede inschatting te maken van je kansen met een zoekwoord onderzoek en linkprofiel analyse van jouw website en die van je concurrenten.
Daarna houd je de voortgang bij door iedere week de posities in Google te meten en te kijken naar het aantal organische verkeer en het aantal organische zoektermen.
We maken het makkelijk voor je om weg te gaan
Huh? Echt?
Wij geloven niet in langdurige contracten van 1, 2 of soms zelfs 3 jaar waar je aan vast zit.
Wij werken graag met klanten die klant willen zijn.
Dat is goed voor ons, en voor jou.
Deze filosofie zorgt er voor dat we scherp blijven en we geen energie verspillen.
Wij zijn er van overtuigd dat dit de reden is dat veel klanten al jaren tevreden bij ons zitten.
Mocht je, om wat voor reden dan ook, niet verder willen gaan met SEO of met ons?
Laat het ons weten en we stoppen per ingang van de komende maand. We maken natuurlijk wel netjes de maand af.
Je krijgt gewoon toegang tot de accounts die ook van jou horen te zijn en je behoudt alle aanpassingen, content en links die we verzorgd hebben.
Het SEO-bureau dat gekozen wordt door SEO-professionals
Niet alleen bedrijfseigenaren en marketeers kiezen voor ons. We werken ook voor en samen met online bureau’s en SEO professionals.
Roy Ishak, Beste marketing opleider 2014, 2015, 2016 en 2017
Ik beveel mensen alleen aan als ze meer opleveren dan kosten. Dat is voor mij de definitie van een specialist. Nils en zijn team zijn dat absoluut. Niet alleen omdat zij zelf bij de zoekopdracht “SEO specialist” op nummer 1 staan in Google. Maar bovenal omdat zij mijn verwachtingen keer op keer overtreffen. Het is ongelofelijk op wat voor grote websites zij links hebben gekregen voor royishak.nl. Sky Internet Marketing is dan ook momenteel de enige partij in Nederland waaraan ik mijn linkbuilding uitbesteed. En, die van mijn klanten.