Online marketing bureau Alphen aan den Rijn
Wij maken van jouw website een
verkoopmachine
Wij helpen bedrijven die goed zijn in hun vak aan meer winst via hun eigen website. Dit doen we door:
Daardoor krijg je niet alleen meer verkeer, maar ook klanten.
Ok, we begrijpen het.
Je hebt al eens een online marketing bureau geprobeerd. In Alphen aan den Rijn of misschien wel één in een duur pand in het centrum van een grote stad.
Of je hebt altijd zelf je marketing gedaan en wilt dat nu uitbesteden om je handen vrij te maken. Weer terug naar je kerntaken, waar je écht goed in bent.
Er zijn gigantisch veel marketing bureaus die gouden bergen beloven.
Maar hoe weet je nu of je het juiste online marketing bureau hebt gekozen?
Hoe maken ze van jouw website een 24/7 verkoopmachine? Zodat jij met jouw bedrijf nog jarenlang nieuwe klanten kunt helpen.
Om je op weg te helpen vertel ik hier waar je op moet letten bij het uitkiezen van een online marketing bureau. Of dat nu in Alphen aan den Rijn is, of ergens anders in Nederland.
Nils van der Knaap – Eigenaar Sky Internet Marketing, Alphen aan den Rijn
Even voorstellen
Nils van der Knaap, aangenaam
Vroeger werkte ik als online marketeer voor een Alphense webshop. Nu heb ik sinds 2012 mijn eigen online marketing bureau in Alphen aan den Rijn.
Als online marketeer heb ik me verder gespecialiseerd in vindbaarheid in Google door Search Engine Optimization (SEO) en Search Engine Advertising ( SEA) via Google Ads.
In de loop der jaren heb ik een team van specialisten in online marketing opgebouwd. Websitebouwers met verstand van SEO, tekstschrijvers die kunnen overtuigen met het toetsenbord en mensen die jouw site uit de schaduw laten komen via Google Ads en linkbuilding.
Wil je de tips op deze pagina overslaan en meteen weten wat ik voor jouw bedrijf kan doen? Neem dan contact met me op.
Hoe kies je een online marketing bureau?
Ok, ter zake
Waar moet je op letten bij het kiezen van een online marketing bureau?
5 tips:
1. Bespreek het probleem dat je opgelost wilt hebben
Vind je jouw eigen website hopeloos ouderwets? Of ben je juist trots op je site, maar niemand weet ‘m te vinden?
Geef in een eerste gesprek met het online marketing bureau duidelijk aan wat je wilt bereiken.
Bijvoorbeeld meer verkopen via de website of besparen op kosten aan advertenties.
2. Een duidelijk plan hoe het probleem opgelost wordt
Normaal gesproken kijkt een specialist eerst wat er mankeert.
Oftewel: waarom is het doel nog niet bereikt?
Daarna voer je pas zaken uit waarvan je verwacht dat het verbetering brengt.
Net als een diagnose bij de dokter eigenlijk.
3. Pas op onrealistische verwachtingen
Hoor je beloften die een marketeer niet in eigen hand heeft?
Wees dan voorzichtig. Een SEO-specialist weet bijvoorbeeld hoe je site hoger komt in Google.
Maar garanties op hoge posities zijn niet mogelijk.
Dit is namelijk ook afhankelijk van externe factoren. Denk aan het Google algoritme en wat de concurrenten in de tussentijd doen.
4. Zorg dat je resultaten kunt inzien
Hoe weet je of alle online marketing inspanningen resultaat hebben?
Vraag bij het online marketing bureau hoe er over de werkzaamheden gerapporteerd wordt.
Kun je bijvoorbeeld zelf in jouw Google Analytics account zien hoeveel bezoekers je hebt? En waar ze vandaan komen? En of dat geld heeft opgeleverd?
Dit moet een online marketing bureau voor jou kunnen inrichten. Zo heb je zelf ook een beeld bij de voortgang.
5. Resultaten uit het verleden…
Tot slot, een inkoppertje: Lees referenties of klantcases.
Heeft dit online marketing bureau een goede reputatie? Hebben ze verstand van zaken? Houden ze zich aan ethische normen en regels?
Bij elke partij waarmee je zaken doet is dit van belang. Maar je marketing bureau is echt een partner van je. Daarom is het lezen van ervaringen van klanten nog belangrijker.
Robert van den Bovenkamp, Spit & Pan
Sinds de samenwerking met Sky internet Marketing krijgen we bij Spit & Pan via onze website wekelijks meerdere aanvragen binnen.
Door het meedenken en verdiepen in ons concept van de medewerkers zijn we snel gegroeid binnen Google en heeft de investering zich al meerdere malen terug verdiend.
Voor wie zijn wij?
Zijn wij een match?
Wij helpen vakmensen aan betere online vindbaarheid. Zo kan jij op jouw beurt weer mensen helpen. Dat is de kern van marketing. Het oplossen van problemen door jouw product of dienst.
Wij houden er van om bedrijven te laten groeien die…
- verstand hebben van hun vak
- goede klantreviews hebben
- voldoende marge hebben op hun diensten of producten
Wij zijn meestal niet geschikt voor jou als…
- mensen niet online zoeken naar jouw product of dienst
- je het liefst morgen al op 1 in Google wilt staan zonder budget
- je gekozen business model niet de juiste blijkt
Deze klanten uit Alphen aan den Rijn gingen je voor
Heb je klanten die in Google zoeken naar hun probleem of naar jouw oplossing?
Dan heb je een website met online marketing nodig, net als deze bedrijven en organisaties:
Johannes de Bruin, Marketing Manager JUIZZ
Sky Internet Marketing heeft de nieuwe websites van juizz.nl en elektrischefietswinkel.nl onder handen genomen met een aantal aanpassingen aan het design en de teksten. Daarna werd er een doordachte Google Ads campagne opgezet om gericht verkeer naar de website te sturen.
Binnen een maand hebben we met onze nieuwe site een omzet behaald die onze verwachtingen ver overtreft.
Wij doen het anders
Bob, Onbezorgd Ontslag
Er zijn gigantisch veel marketingbureaus die je de hele wereld beloven. Wat ik zocht in een marketingbureau was een oprechte passie voor online marketing, in het bijzonder SEO. Maar ja, wist ik veel welk bureau te vertrouwen was…
Via een bekende copywriter kwam ik in contact met Nils, de eigenaar. Ik had namelijk gehoord dat er een klant van Sky Internet Marketing was gestopt met SEO vanwege te veel nieuwe leads. Dat luxeprobleem wil ik ook wel.
Na een telefoongesprek van een uur over zijn passie (SEO) en mijn onderneming was ik om; dit is een échte SEO-specialist. En een sympathieke gast.
Na een zoekwoorden-onderzoek is het hechte team van Sky Internet Marketing aan de slag gegaan met SEO. En dan met name de focus op linkbuilding. Wat ik fijn vind zijn de korte communicatielijnen en dat het team meedenkt en to-the point is.
Ik zie de samenwerking als een verstandige investering in de toekomst van mijn online vindbaarheid. Ik gebruik naast het SEO-abonnement ook de strippenkaart om snelle wijzigingen door te laten voeren aan mijn website.
De samenwerking met Sky Internet Marketing ervaar ik als vlot, deskundig, realistisch en bovenal vertrouwd. En dat is bijzonder in een markt die dus bomvol zit met onrealistische beloftes.
Het online marketing bureau dat gekozen wordt door online marketing professionals
Niet alleen bedrijfseigenaren en marketeers kiezen voor ons. We werken ook voor en samen met webdevelopers, online marketing bureau’s en freelancers.
Roy Ishak, Beste marketing opleider 2014, 2015, 2016 en 2017
Ik beveel mensen alleen aan als ze meer opleveren dan kosten. Dat is voor mij de definitie van een specialist. Nils en zijn team zijn dat absoluut. Niet alleen omdat zij zelf bij de zoekopdracht “SEO specialist” op nummer 1 staan in Google. Maar bovenal omdat zij mijn verwachtingen keer op keer overtreffen. Het is ongelofelijk op wat voor grote websites zij links hebben gekregen voor royishak.nl. Sky Internet Marketing is dan ook momenteel de enige partij in Nederland waaraan ik mijn linkbuilding uitbesteed. En, die van mijn klanten.
Nils van der Knaap
Senior SEO Specialist
Nils leest SEO artikelen als entertainment. Met ruim 16 jaar intensieve ervaring als online marketeer en SEO specialist weet hij als geen ander wat werkt en wat niet.