Het optimaliseren van een website heeft als doel om de bezoeker te verleiden tot een gewenste actie, zoals een aankoop, offerte aanvraag, download, aantal bezochte pagina’s, tijd aanwezig op de site, klikken op een advertentie, en nog veel meer denkbare acties  die waarde hebben. Zo’n actie noemen we een conversie.

Meer omzet met minder geld

Door de website te optimaliseren kan de websites meer bezoekers converteren tot klant om zo effectiever te worden en kunnen zelfs de kosten omlaag in Google Adwords en in andere marketing uitgaven. Bovendien meten we welke aanpassingen werken en welke niet. Hierdoor baseren we aanpassingen niet alleen op ervaring, maar ook op daadwerkelijk gedrag van bezoekers.

Begin met het optimaliseren van de website als je:

  • meer aankopen, offerte aanvragen, downloads, nieuwsbrief inschrijvingen, etc. wilt binnenhalen
  • de klant wilt winnen van oriëntatie fase tot aankoop fase
  • geen geld wilt laten liggen doordat bezoekers vroegtijdig wegklikken
  • de omzet wilt verhogen aan het bestaande aantal bezoekers en klanten in plaats van geld uit te geven om nieuwe bezoekers aan te trekken
  • de huidige marketinguitgaven van verliesmakend naar winstgevend wilt brengen

Hoger in de gratis resultaten van Google

Ook technische en inhoudelijke optimalisatie benodigd om hoger te komen in Google  kunnen wij uitvoeren. Hiervoor is wel een onderbouwd optimalisatie onderzoek voor nodig om tot goede resultaten te komen en te weten waar de website voor geoptimaliseerd moet worden. Met website optimalisatie voeren wij de diverse aanpassingen uit die nodig zijn om de website hoger in Google te krijgen en tegelijkertijd gebruiksvriendelijk te maken voor de bezoekers.

Waarom wachten?

Neem contact vandaag nog met ons op en vertel ons over jouw website en wat je wilt bereiken.